Smoothie brzoskwiniowo-bananowy

Składniki (na 1 ogromny napój lub 2 mniejsze):

  • 2 średnie banany
  • 4-5 małych brzoskwiń (lub 2 duże)
  • pół szklanki wody
  • pół łyżeczki miodu

Smoothie to dla mnie napój owocowy, do którego nie dodaje się mleka/jogurtu/kefiru/itd. Takie było jego pierwotne założenie (jego twórca nie tolerował laktozy). Jednak od jakiegoś czasu większość firm produkujących smoothie dodaje produkty mleczne (co ja już nazwałabym koktajlem). To tylko w kwestii wyjaśnienia.

Banany obieramy i kroimy na mniejsze części. Brzoskwinie miałam z działeczki, zaufane – nie obierałam, tylko wyjęłam pestkę, pokroiłam na ćwiartki. Wrzucamy owoce do blendera. Po pierwszym miksowaniu dodajemy wodę z rozpuszczonym w niej miodem (jednak musi być chłodne). Wszystko jeszcze raz miksujemy i przelewamy do szklanki. Pysznie i zdrowo.

Dodaj komentarz